FAQ

  • 1. Kiedy nowy drop?

O planowanych dropach informujemy najczęściej podczas transmisji live. Informacja pojawia się także na Discordzie. Jeśli nie śledzisz nas w tych miejscach, warto zaobserwować Instagram: alldead_clothing. Tam także informujemy o nadchodzących restockach.

Staramy się, by towarować sklep raz w miesiącu.

  • 2. Jak dbać o koszulki?
    Niezbędne informacje znajdują się na wewnętrznej metce. Nie pierz koszulek w temperaturze wyższej niz 40 stopni Celsjusza i nie susz na kaloryferze. By nadruk utrzymał się jak najdłużej, zaleca się pranie t-shirtów wywracając je na lewą stronę. Nie używaj wysokich temperatur! Prasuj po lewej stronie i nie susz odzieży na kaloryferze.

3. Ile będę czekać na wysyłkę?
Staramy się realizować zamówienia w przeciągu 3 dni roboczych. Czas realizacji wysyłki przez firmę kurierską, to dodatkowe około 2 dni. Zdarza się, że paczkę spakujemy w dzień zamówienia, jednak przy dużych restockach realizacja zamówienia może się opóźnić o dzień lub 2. Nie jesteśmy ogromną firmą, nie możemy pozwolić sobie na zatrudnienie kilku pracowników, dlatego dziękujemy za wyrozumiałość.

  • 4. Czy dostanę potwierdzenie zamówienia?
    Oczywiście. Pomimo naszych starań, zdarza się, że maile z potwierdzeniem wpadają do Spamu. Proszę zatem o sprawdzenie tej zakładki.

  • 5. Jak wybrać rozmiar?
    Zdjęcie z rozmiarówką znajduje się w galerii produktu. Zaleca się byś zmierzył jakikolwiek T-shirt, który dobrze na Tobie leży i porównał go z rozmiarami na stronie. Zaleca się mierzenie “na płasko”, czyli rozkładając towar na płaskiej powierzchni. Zmierz koszulkę w miejscu oznaczonym jako A i B.

  •  6. Czy planujecie bluzy /longsleevy/ torby/ kubki etc?
    Tak! W tym roku znacząco planujemy poszerzyć ofertę.

  • 7. Czy mogę autograf Mateusza?
    Niestety nie. Personalnie nie mamy możliwości zajmować się realizowaniem wysyłek, więc ta opcja niestety nie jest możliwa.

 

Shopping Cart
Czekasz na produkt? Poinformujemy Cię, gdy produkt pojawi się na stanie magazynowym.

No fields found, please go to settings & save/reset fields